Selling uniforms. brittish DPM & Marpat, Chestrigs & goodies

Here you can buy and sell airsoft related things
Post Reply
Tordin
Private
Private
Posts: 16
Joined: 07 Jan 2010, 00:20

Selling uniforms. brittish DPM & Marpat, Chestrigs & goodies

Post by Tordin » 19 Apr 2016, 09:23

Im sorry to say, but i will only ship inside sweden. so the selling text is only in swedish, but there are numbers if you want specific info.


1 : Mapcase, funkar svinbra, en liten repa på plasten för själva kart faket.
säkerligen jätte lätt att fixa! 100kr.
2 : Marpat byxor ( 2x ) storlek L om jag inte minns helt fel. Knappt använda. 250kr st.
3 : Marpat camelback rygga. trevlig sådan där man kan slänga ner en bra camelback. 100kr.
4 : Marpat Jacka ( 2x ) storlek L även där. Knappt använda, mycket bra skick! 250 kr st.
5 : Britisk DPM Jacka, mycket mycket bra! en utav de bästa jackor jag har haft. ( ingen smock dock! ) 250 kr.
6 : Britisk DPM väst ( sydafrikansk ). skön att bära runt på då den fokuserar kraft på axlarna och runt midjan, finns plats för kamelback där bak ( eventuelt lite annat trams att slänga i! ) 250kr
7 : Smidig chestrig som har tjänat mig väl! 3 st fickor för magasin, 4 mag fickor eller för annat man kan tänkas vilja stoppa där. en radio ficka och en lite all around ficka.
sitter som en gjuten kondom. 250.
8 : combat googles. dom är ruskigt bra, du kan även byta glas om du vill ha lite mörkare/högre styrka/transparent. kommer i en fin lite påse med! 300kr.
9 : blackhawk benficka. plats för 3 st mp5 magasin eller dylikt. i aldeles utmärktskick!
Attachments
listad1.jpg
listad1.jpg (1.74 MiB) Viewed 2865 times

Post Reply