4;e Kompaniet [Tango]

Topics and things concerning this game.
User avatar
meathead
Berget Trustee
Berget Trustee
Posts: 221
Joined: 15 May 2007, 14:02
Location: Fr?s?n

Feedback

Post by meathead » 18 Jun 2007, 20:44

Tja. jag skulle vilja att ni ger mig lite feedback hur det funkade i Alpha Tango samt i hela kompaniet.

/meathead, air soft mödis no more
OPCR 2,3 / B5, B6,B7
B8 - Not playing

Requiem

Post by Requiem » 19 Jun 2007, 09:56

En liten utvärdering av en n00b-major...

Jag har ingen tidigare militär erfarenhet, annat än hemvärnets ungdomskompani för runt 20 år sedan, så jag har inte mycket RS att jämföra med, men jag tror nog att de flesta befäl i de flesta arméer hade betalt MYCKET pengar för att få ha alla er i Tango som sina trupper!

Alfa-Tango: Ja, jävlar...! Utan er hade mycket blivit mycket svårare! MeatHead, som jag redan hade ganska höga förväntningar på, överträffade dem alla, och var en imponerande hjälp. Utan honom hade jag nog inte klarat av att få kompaniet till det klart bästa kompaniet i hela spelet. Tystnad växte bokstavligt talat varje minut, och upphörde aldrig att förvåna mig med sitt vett och sin sans. StarGazer, när han fått sin kulspruta, var ren underhållning... :D Preacher, jag är ledsen över att du aldrig fick tillfälle att spela ut din valda roll, men bara din blotta existens var ett stort stöd för oss alla! Kn3pp och Pretender, som jag hade oroat mig för skulle köra sitt Irken Mercenaries-race i förväg visade mig var skåpet skall stå, och överraskade mig så positivt att jag skämdes för att ens kunna ha misstänkt dem för att hitta på dumheter. Koff, du växte mycket under Berget... Det var mycket underhållande att ha dig som medic-ekorre ;)

Bravo-Tango: Ja, jävlar i min låda...! Jag har sedan game off försökt komma på en enda härförare som skulle varit värdig att ha er i sin armé, men har hittils inte kommit på en enda... Utan er järnvilja, segervisshet och inställning att överträffa minsta lilla förfrågan med flera mil hade ryssen varit över oss innan fredagsmorgonen grydde! Ni visade sovjeterna var det blå-gula skåpet stod, och att det flyttar man inte på i första, andra eller tredje taget! Rexxor & Blanco, ni gjorde superjobb som gruppchefer! Hade jag haft tillfälle hade jag skickat ut Bravo-Tango som spaning för att rensa ryss... Jag tror ni hade gett Finnarna en hård match i VM i Ryss-Rensning!

Charlie-Tango: Jag ber om ursäkt för att jag drev er litet väl hårt i början, men det verkar som om det betalade sig... Ni växte mest som pluton under hela spelet! En så snabb uppväxt har jag nog aldrig varit med om! Cudos!

Mina PlutC, MeatHead, Tystnad, Cyrno & Humlan, Tack! Utan Er hade Tango inte varit vad det blev! Ni kompenserade mina svagheter och förstärkte mina starka sidor! Och återigen tack till MeatHead för hans översättningar till militäriska, vilket jag definitivt inte pratar flytande ;)

Detta var mitt första storspel. Generellt kan jag säga att jag blev positivt överraskad av det mesta, men det tycks bero på att vi Svenskar var de som hade bäst ordning, koll och kommunikation. Att jag hade det bästa kompaniet under mig gjorde ju det hela ännu mycket bättre, och jag kan lova att blir det ett Berget 6 där jag får möjlighet att spela med er alla igen, kommer jag vara den förste att anmäla mig!

Veni Vidi Vici!

User avatar
meathead
Berget Trustee
Berget Trustee
Posts: 221
Joined: 15 May 2007, 14:02
Location: Fr?s?n

Utvärdering

Post by meathead » 30 Jul 2007, 15:36

Efter denna långa tid är det lättare för mig att se tillbaka på Berge 5 och mina nya kamrater.

Jag var på mitt första airsoft spel någonsin. Jag hade skjutet typ tre gånger hemma i jämtlandsskogar på några polare men var klart noob som air softaret.

MJ Requiem, du gjorde en lysande insats som komp C och jag kände mig hemma på en gång. Bra struktur i komp. Tog hjälp av alla du kunde få hjälp av, insåg att du var tvungen att sova.

Knäpp, Tystnad, Lord Stargazer, koff, Humlan, Cyrno och alla jag inte kommer ihåg call signet på! Till Er vill jag bara säga:
When ever, were ever and always!

Meathead, over and out!
OPCR 2,3 / B5, B6,B7
B8 - Not playing

Post Reply