Viimeisi? ohjeistuksia matkalle

Topics and things concerning this game.
Post Reply
Olli

Viimeisiä ohjeistuksia matkalle

Post by Olli » 11 Jun 2007, 21:54

H-hetki lähestyy ja tässä vielä viimeisiä ohjeistuksia reissulle:

Lähdön aikataulu. Tarkistakaa oma lähtöopaikkanne ja aikanne:

16.20 Helsinkiläiset kerääntyvät Helsingin jäähallin parkkipaikalle.
16.30 Bussi starttaa Helsingistä kohti Piihovia.
18.00 Bussi saapuu Piihovin pihaan, salolaiset siirtyvät bussiin.
18.15 Bussi lähtee kohti Turkua.
18.50 Bussi saapuu Turun linja-autoasemalle. Loput ihmiset siirtyvät busseihin.
19.00 Bussi lähtee linja-autoasemalta kohti terminaalia.
19.10 Bussi saapuu terminaaliin ja valmistautuminen laivalle siirtymiseen alkaa.

Aamulla olemme kahdeksan maissa Tukholmassa. Ei kannata syödä laivassa vaan painellaan bussilla Tukholman ulkopuolelle syömään aamupalaa jollekin paikalliselle isolle ABC -huoltoasemalle. Myöskin pysähdymme syömään viimeisen ehtoollisen hieman ennen pelialuetta. Tämän jälkeen ruokailut tapahtuvatkin kuusenperseessä, joten kannattaa nautti siitä ateriasta.

- Kannattaa ottaa mukaan joku pikku reppu johon voi ottaa laivassa tarvitsemasi kamat. Jätetään pyssyt, rinkat ja muut isot kamat bussin, joka on lukitussa tilassa koko matkan ajan. Näin ei tarvitse kantaa vitusti tavaraa laivassa ja pyssytkin pysyvät varmasti poissa näkyviltä

- Kukaan ei ota pyssyjä esille laivassa, eikä edes tuunaa niitä hytissä Olemme aika kusessa tullissa, jos asiasta joutuu selvittämään miksi 100 henkeä kuljettaa aseita Ruotsiin.

- Bussiin voi jättää tavaraa hengaamaan. Minä esim. jätän kyseisen pikkurepun bussiin, jossa on sitten vaihtovaatteita etc. paluumatkalle

- Pelialueelle otamme periaatteessa kaiken pelissä tarvittavan kaman rinkoissa ja repuissa mukaan, mutta yleisellä off-gamella olevaan HOX HOX! maksulliseen narikkaan voi jättää kamaa myös. Itse jätän narikkaan varmaan vara-aseen ja vaihtopelivaatteet ja kenties jotain muuta varatarviketta.

- Muistakaa kuitenkin tämä Bussiin mahtuu 68 henkeä ja meitä lähtee 65 henkeä, joten älkää ottako liikaa tavaraa mukaan! Minä otan itse mukaan rinkan, asekassin ja edellämainitun pikkurepun. Jos kaikki ottavat mukaan ihan saatanasti tavaraa. Ei kaikki kama mahdu tavaratilaan ja joudumme kantamaa niitä sylissä ruotsin halki.

- Käykää vaihtamassa rahaa etukäteen peliä varten. Eurot eivät toimi ruotsissa. Pankkikortit ja visa-elektronit toimivat kyllä, mutta esim. pelipaikan kahvilassa eivät eurot välttämättä toimi.

- Ottakaa mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus ja tarkistakaa vakuutuksenne. Matkavakuutus tod. näk. kattaa reissussa sattuvat vahingot, mutta kannatta tarkistaa varmuuden varalta.

- Hoidamme suomalaisten ilmoittautumisen kootusti. Älkää huoliko vaikkei teillä olekaan ID numeroa jolla ilmoittautua. Minä hoidan homman kuntoon pelipaikalla. Ilmoittautuminen on jo sovittu alustavasti kuntoon pelinjohdon kanssa.

- Hihanauhat ovat valmiit. Niitä on tehty jokaikiselle osallistujalle. Ne jotka eivät ole maksaneet nauhaa etukäteen, maksavat sitten joko laivassa tai paikan päällä sen 2,5 euroa niistä.

- Pelissä on luvassa vesisadetta, joten kannattaapi ottaa sadekamppeita mukaan ja ennekaikkea valmistautua siihen, että kalsarit kastuu varmasti.

Tässäpä näitä ohjeita onkin. Lisäilen tähän, jos tulee vielä jotain mieleen.

Olli

Post Reply