Berget 5 - OHI ON!

Topics and things concerning this game.
User avatar
Askorbiini
Lance Corporal
Lance Corporal
Posts: 23
Joined: 22 Apr 2007, 22:16
Location: Turku (Åbo), Finland

Berget 5 - OHI ON!

Post by Askorbiini » 18 Jun 2007, 09:58

Tähän ketjuun sitten ihmisten fiiliksiä pelin jälkeen.

Itse koin, että pelin alueen mahdollisuuksia ei käytetty kokonaan. Lääniä oli vaikka muille jakaa, kuitenkin rähinät käytiin vain tietyillä alueilla. Tästä johtuen metsässä taivaltamista tuli ehkä turhankin paljon. Meidän kannalta oli kyllä hyvä, että pääsimme kuitenkin räiskimään vastustajia, jolloin reissut eivät olleet turhia. Se perjantai iltainen (vai lauantai aamuinen?) väijytys oli kyllä parasta meinikiä koko viikonloppuna.

Pelin turvallisuuden kannalta harmittavaa on se, ettei pelinjohto millään tapaa tuntunut kannattavan lippaiden irti ottamista offareilla, vaikkakin tämä on erittäin paljon turvallisuuteen vaikuttava tekijä. Lisäksi tuntui ainakin Ruotsalaisten basessa olevan sitä turhanpäiväistä räiskimistä milloin missäkin. Loppubrieffin jälkeinen "ähläm-sähläm Bakara market" -meininki oli vähintäänkin häiritsevän tuntuinen, varsinkin kun en nähnyt suurimmalla osalla pelaajista olevan enää suojalaseja silmillään. Eivätpä olleet minun silmäni, mutta olisipa saattanut huonolla tuurilla tulla pelinjärjestäjille lisää huolia.

Kuitenkin pelistä jäi itselleni hyvä fiilis, ja eritoten Ryssiä tuli ammuttua enemmän kuin tarpeeksi.
Kiitoksia Taksille ja muille RRP:läisille, kun onnistuivat järkkäilemään meille kyytejä pitkin pelialuetta.

- Kiitos ja kumarrus
B5 - Finnish Freedom Fighters
B6 - Separatist Reform Party
B10 - Zansian Black Guard
B11 - GCT Taskforce / SFODU
B12 - UNISEC Mech
B13 - GCT Mech
B14 - NAF Mech
B15 - NAF / FinBat Mech

Guest

Post by Guest » 18 Jun 2007, 13:23

Eipä muuta kun KIITOS PORUKALLE. Teitte pelin. Erityisesti Olli.

User avatar
jdoe
Captain
Captain
Posts: 303
Joined: 25 Apr 2007, 18:03
Location: Oulu, Finland

Post by jdoe » 18 Jun 2007, 13:59

Huoh. Väsynyt mutta onnellinen.

Kiitokset myös täältä, ihan jokaiselle jannulle, mitenkään erittelemättä. Omasta porukasta en kyllä löydä edes suurennuslasilla mitään nillittämisen aihetta, pelkkää kiitettävää! Tähän täytyy vielä sen verran lisätä, että perjantain "pitkä marssi" neukkujen leiriin ja sen aikana tapahtuneet avautumiseni 3. joukkueen jäsenille ja muillekkin johtuivat siitä samasta henkisestä ja fyysisestä väsymyksestä mistä avautumisen aiheenikin. Eli ei muistella pahalla :)

Organisaatiosta ja pelin järjestelyistä on varmasti kaikilla sama mielipide, joten sitä ei liene tarpeen ottaa enää esille. Mutta kuten toivoinkin, saimme itse tehtyä hyvän pelin, ja sillä niitimme sekä mainetta että kiitosta, eli se näkyi myös ulospäin.

Laitetaanko kuvalinkkejä tänne vaikko lekan foorumille? Siellä suurempikin yleisö löytää ne.

Minulla ei muuta. Jatkakaa.

-Juha "jdoe" Ilo, Oulu-10.

RAPU!

Pahapaavali

Post by Pahapaavali » 18 Jun 2007, 16:11

RAPU!

Kiitokset teille kaikille. Oli perkeleen mahtavaa pelata teidän kanssanne!

Guest

Post by Guest » 18 Jun 2007, 17:23

Jumalauta mikä rähinä. Kiitti vaa kaikille.

T: Ukkoli

User avatar
Windi^
Captain
Captain
Posts: 380
Joined: 30 Nov 2006, 13:46
Location: Turku, Finland

Post by Windi^ » 19 Jun 2007, 10:21

Kiitokset Taksille, että jaksoit järjestellä meille kyytejä jne.

Suuret kiitokset Ollille, joka veti homman loistavasti komentajana, sekä teki koko reissun kunnolla mahdolliseksi kyydityksineen kaikkineen. Kova homma varmasti ollut ja lopputulos: perkeleen kivaa oli ja ryssää kaatu! :lol:

Kiitokset kaikille FFF:ssä pelanneille, me oltiin kovimpia, sanoo punikit mitä sanoo, Sisulla ja taidolla mennään.
B5, FFF Turku-2 Squad leader
B6, SRP Snake 1-0 Platoon leader
B7, SRP Bull 1-0 Platoon leader
B8, Civilian, 6mm merc
B9, UN, 6mm Company, 1st PLT leader
B10, Zanzia, Delta plt, Link officer
B12, Yuri Orlov Mercenaries
B14, NAF HQ Intel S2
B15, NAF HQ Intel S2
B16, UPIR HQ QRF
B17, GFM ODA3

Olli

Post by Olli » 19 Jun 2007, 11:27

Komeeta oli poijat!

Tämä peli kuuluu siihen kategoriaan, joka muistetaan aina. Vaikka pelissä oli helevetisti ongelmia ja puutteita, antoi se silti meikäläiselle sellaisia kokemuksia ja fiiliksiä, joita ei missään airsoft pelissä ikinä ole ennemmin koettu. Tällaisen joukon komentamisen jälkeen on vaikea palata "normaaleihin" skenuihin, jossa joukkueet hajoavat ja komentoketju rakoilee. Koko komppanian yhteistoiminta oli ihan käsittämättömään toimivaa. Tästä suuret kiitokset kuuluvat joukkueenjohtajille ja ryhmänjohtajille, jotka pitivät joukkueet ja ryhmät tehtävien tasalla ja omalla esimerkillään loivat taistelutahtoa ja motivaatiota koko porukalle koko pitkän pelin ajan.

Toinen seikka, joka edesauttoi osaston toimintaa oli kaikki suomalaisten oikea asenne touhua varten. Vaikka oltiin väsyneitä ja ruotsalaisten tukikohdassa kuului jo melkoisesti avautumista, niin seuraavana aamuna finskien tukikohdassa jokainen taistelija oli jälleen valmis tositoimiin ja motivaatio oli kohdallaan. Edellisillan väsymys ja kärsimys oli poispyyhkiytynyt, lippaat oli ladattu, näkkärit vedetty naamaan ja joka ukko oli valmiina lahtaamaan jälleen ryssiä. Vittu että tällaisia ukkoja oli mahtava johtaa!

Mulla olisi kymmeniä nimiä, joita pitäisi erikseen kiittää toiminnastaan pelissä, mutta riittänee että itse tiedätte toimineenne mallikkaasti ja omalta osaltanne auttaneenne suomalaisten peliä. Lopuksi lainaan Veijo Meren Manillaköysi -kirjasta erään everstin repliikkiä:

Olen ylpeä itsestäni, että minulla on tällaisia miehiä

Gilwen

Post by Gilwen » 19 Jun 2007, 13:53

Suur kiitokset Ollille, Taxille ja kaikille FFF-pelaajille. Hauskaa oli ja intoa ja hyvää mieltä riitti jakaa muillekin. Välillä vitutti suuuresti, mutta sehän on sitä elämää ja aina se aurinko alkoi paistaa ja toi hymyn huulille ja Venäläisen tähtäimiin.

Kiitokset kaikille vielä.


Kimmo "Gilwen" Salonen
Finnish Freedom Fighters


RAPU

Guest

kiitoksia

Post by Guest » 19 Jun 2007, 14:02

Hieno peli, pakko myöntää.
Tahdon muistaa koodinimenä "oulun kärpät" porukkamme jäseniä, sillä tämäkin tiimi pelasi hyvin yhteen. Miinoitteet saatiin aina kohtuullisessa ajassa viritettyä, ja kaikki pelasi muutenkin hyvin.

Kiitokset myös kaikille muille osanottajille. Kuten jo laivalla sanoinkin, itseäni lämmitti se ettei kukaan ruvennut tosissaan itkemään ettei jaksa. Peli oli kuitenkin fyysisesti rankempi, mutta kaikki painoivat kovalla sykkeellä loppuun asti. Kiitokset siitä.

- Yasirotta

RRP Ayatolla

Post by RRP Ayatolla » 19 Jun 2007, 19:53

:D Rapu!

Erittäin särmää ja tehokasta toimintaa kaikilta! Hyökkäävät ryssät motitettiin hienosti ja lähetettiin sen jälkeen nopeasti kävelemään kotiinpäin. Aika paljon jäi puutuumaan järjestäjiltä luvatuista kamoista mutta se on sitten eri story.. FFF oli mielestäni ihan omaa tasoa ja muilla on paljon oppimista. :)

Suurkiitos kaikille!

hRotten

Post by hRotten » 19 Jun 2007, 22:37

Iso kiitos kaikille FFF:n pojille. Kerrankin pystyi luottamaan siihen, että naapuriryhmä tai joukkue teki sen mitä pitikin. Itsellä oli aivan järjettömän hyvä peli ja sen teitte te kaikki.

Rapu!

RRP Taksi

Post by RRP Taksi » 20 Jun 2007, 12:48

RAPU!

Sanat ei riitä... :cry:

Oon katellu ja kuunnellu muitten joukkueitten itkuja ja vaikuttaa siltä että meillä meni parhaiten...

Olen YLPEÄ teistä kaikista. Mahtavaa lämmitellä teidän loisteessa!
Ite mä tosin istuin dösän ratis 60% peliajasta mutta olihan silläkin oma hohteensa.. :P

Yrittäkää jos jaksatta tehdä lyhyt keskityetty kokoelma puutteista ja positiivisistä..
Pakko siä jotai paskaa on ollu..

Kaks päivää myöhemmin mä oon ihan rikki viä.
RAPUla ja sit kaveri nukahti rattiin matkal ja mä heräsin ku kolistiin ojaan.. Ei loukattu mut auto... :?

Mazku

Post by Mazku » 20 Jun 2007, 13:00

Itse täytyy kyllä tunnustaa että ekan illan sateessa fiilingit laski ja tuli ehkä sanottua pari negatiivista sanaa. Mutta sitten ku päästii liikkeelle ja sade loppu niin fiilingit nousi ylöspäin ja näin jälkeenpäin on vähän haikee fiilis et se on ohi :cry: . Koko peli ja reissu oli minulle kyllä parhaimpia airsoft-kokemuksia, hauskaa oli ja porukan yhtenäisyys näkyi.

Ollille iso kiitos matkan järjestämisestä ja onnistuneimmasta porukan johtamisesta mitä olen koskaan airsoft-harrastukseni aikana nähnyt!

Taksille kiitokset meidän kuskailusta ja auttamisesta siinä vaiheessa kun pelijohto meidät unohti!

Ja kaikille FFF-kanssapelaajille jotka tekivät reissusta/pelistä onnistuneen. Olette hienoja miehiä!

RAPU!!!

Jojis

Post by Jojis » 20 Jun 2007, 13:14

Ei kyllä sanat riitä tosiaan. Onnellinen olo on kaikin puolin.

Kiitokset RRP:lle joka hoiti valmistelut hurjan hyvin sillä puolella lahtea ja komentoryhmälle kaikesta mitä he tekivät. Ja vielä suurin kiitos meille kaikille pelaajille! Minä en enää tahdo lähteä peleihin missä teitä pitäis ampua!

Autolla tulleena kertaan vielä sen mitä muut eivät nähneet:

Pelit loppuivat kokonaan siihen lauantai-yön tankkitaisteluun. Tämän jälkeen ei tapahtunut muuta kuin purkamista, ei edes parempaa loppubriiffiäkään. Ne meistä jotka jaksoivat kävellä kiipesimme sinne alueen korkeimmalle kukkulalle maisemia katsomaan.

Beerpartyssa oli kylmä, ruotsalainen olut oli pahaa, grilliliha oli hyvää. Alue oli aidattu nurmikenttä muutamilla tuoleilla ja pöydillä varustettuna. Ei tosiaan ollu mitenkään hirveen ihmeellisesti tähän panostettu. Loppuillasta omien turnajaisten yms. jälkeen joimme neukkujen vodkat (kuten edellisenäkin yönä). Siinä vaiheessa kaikki pelaajat tuntuivat olleen iloisia pelistä jne. Neukut muistivat lähinnä sen öisen ja savuisen hakkuuaukeahyökkäyksen ja pitivät sitä hiton mainiona.
Aiemmin Rocco the rocksor (major malfunction) kävi paikalla rangereineen (ei tietoa putkareissusta), piti tulipuheen mikä nauratti ainakin suomalaisia. Myöhemmin äijä oli oppinut kommentoimaan hihanauhamme nähdessään ''you finns are crazy as --- SPAM !!! ---!''

Laivareissulla oli hiton hauskaa tosin veikkaan että teidän muiden laivalla oli vielä hauskempaa.

Kaiken kaikkiaan yksi elämäni parhaista reissuista. Näitä tarvitaan lisää. Nyt Hiluxia ja savuheitteitä ostamaan!

User avatar
Vesa Lehtonen
Private
Private
Posts: 10
Joined: 24 May 2007, 12:05
Location: Finland, Turku
Contact:

Post by Vesa Lehtonen » 20 Jun 2007, 15:27

Kiitos vaan pojille siitä peliajasta joka kimpassa työstettiin. Meikäläisellä katkesi vähän lyhyeen, mutta minkäs teet. Pääsin sairaalasta tossa pari tuntia sitten; meni nestettä ja kuumelääkettä suoneen aika runsaanlaisesti. Joku perkeleen gastroendemikälieollut. Kokemus kuitenkin. :)
Vesa Lehtonen
EGT - http://www.egt.fi/
Turku Airsoft RY - http://www.turkusoft.info/

Post Reply