Bedankt ....

Topics and things concerning this game.
Post Reply
Forze

Bedankt ....

Post by Forze » 20 Jun 2007, 14:11

.... Aan Whiteace om alles te regelen, zonder u zou dit onmogelijk geweest zijn.
.... Aan alle NL & BE spelers, om het zo fun te maken
.... Aan de mensen die met de bus meereden, omdat ik zelden zo veel gelachen heb op een reis die zo lang duurt ;)
.... Aan de Berget crew die, ondanks de problemen die ik bij de allies had, er toch voor heeft gezorgd dat ik me geamuseerd heb.
.... Aan Waffelke, waar ik fantastische beelden aan heb overgehouden en die asap online zullen staan :lol:
.... Aan de mensen die toch niet met de bus zijn meegegaan, daar er praktisch geen plaats voor hun materiaal meer zou zijn ;)
.... Aan de buschauffeurs, die het moesten uithouden met 14 hollanders & 2 belgskes
.... Aan Jesse van N-bat die nooit geen gevangene meer zal laten gaan pissen ;)

Het was fun & ik hoop dat we elkaar nog veel mogen zien ;)

Greetz
Forze

WhiteAce

Post by WhiteAce » 20 Jun 2007, 14:31

Helemaal top Forze,

Ook respect aan jou adres, want vooral zonder jouw had het er allemaal heel anders uitgezien.

Ook een hartelijk dankjewel aan een ieder die me tips gegeven heeft of op een andere manier heeft meegedacht. Het heeft allemaal zijn nut bewezen...

Een speciaal dankjewel voor Dominee, zonder wie we de beerparty mss wel hadden gemist. Door zijn 'dwingende ogen' hebben we toch nog een bus gekregen naar Härnösand en konden we lekker douchen!!

ron the slayer
2nd Lieutenant
2nd Lieutenant
Posts: 171
Joined: 10 Apr 2007, 22:02
Location: holland

Post by ron the slayer » 21 Jun 2007, 23:23

yes, allemaal bedankt jongens, volgende keer weer :D :D

Post Reply