Joukkueselvitys FFF

Topics and things concerning this game.
Post Reply
RRP Taksi

Joukkueselvitys FFF

Post by RRP Taksi » 31 Dec 2006, 21:37

Berget 5 joukkueselvitys ”FFF” (”Suomalaiset Vapauden Taistelijat”) (”Suomisissit”)

Lainaus: (http://www.berget-events.com/b5/teams.php)
http://www.berget-events.com/b5/teams.php

Finnish Freedom Fighters

The Finnish Freedom Fighters are an independent partisan unit fighting within Swedish territory to eliminate the Russian invaders. This unit was formed by Finnish troops who refused to surrender, escaping to Sweden to resume the fight.
The Finnish troops will only cooperate with Swedish troops, since they feel betrayed by the Allies who promised support during the Russian invasion. While they will not actually fight against the Allied forces, they may well try to steal supplies and ammunition from them.

Unit Types: Infantry Only
Armband: Blue/White
Uniform: Fairly free; guerilla style, Finnish details.
Numbers: 5 % of players.
Game style: 100% insane russocide.



Avain sanat ”Insane russocide”, ”Guerilla style”.

Vaatimukset suomisisseihin.
1. Suomalainen huumori ja meno. Mil-sim on nimenomaan SIM eikä todellisuus.
2. Katso vaatimus numero:1.

Tämä ei tosin tarkoita että olemme lähdössä leluskenuihin.
Tarvitsemme myös malttia, sisua, ryhtiä, kestävyyttä, osaamista, valppautta, hermoja, kuuliaisuutta, itsetahtoa, ryhmätietoisuutta ja perkeleen menoa.
Yksityiskohtia pelistä emme julkaise ennen pelin alkua koska haluamme pitää reaaliaika tunnelman.
Pohtikaa tilannetta niin kyllä selviää.
Tarpeen on sekä rambot, rivimiehet että kaikki siitä välistä.
Peli ei ole sen hauskempi kuin osaanottavat pelaajat.
On käyty paljon keskustelua muodosta ja muodollisuuksista eikä se varmaan tähän lopu.
Komentoketju tulee olemaan mutta myös vapauksia tullaan jakamaan. :!:
Tämä peli on monin puolin erillainen kuin Suomessa pelatut.
Emme muun muossa tule saamaan samaa huoltotasoa kuin muut joukkueet. Tästä enemmän varuste keskustelussa.
Kokemuksieni mukaa järjestelytaso ei ole edes liki Suomessa olevaa menoa. Tämä korjataan järjestämälla itse.
Tosin B5 saattaa muuttaa mielipiteeni, ja olenhan itse järjestäjä joten en voi syytellä muita.
B4:ssä jossa olin pelaajana ei ollut sisseille edes rakennettu paskariukuja.
En vain ala lupailemaan turhia. Voin vain sanoa että jos tulee sellaista jannua jonka kanssa olen Suomessa pelannut niin ainakin FFF joukoilla tulee olemaan hyvät oltavat.
Meidän tehtävä pelissä on yksinkertainen suuruudessaan: Ajaa neuvostoliitto ulos vaikka ruho kerrallaan.
Olen myös pelannut monen ”vihollisen” vierellä ja voin tähdentää että kyseessä ei ola naskialoittelijoista.
Alueen koko esittää meille myös haasteita.
Tervetuloa!

Post Reply