* Eftersnack / Feedback *

Survivalgame 2007
User avatar
Anrax
Berget Crew
Berget Crew
Posts: 24
Joined: 24 May 2007, 15:59
Location: Sweden , H?rn?sand
Contact:

Post by Anrax » 25 Sep 2007, 00:41

det är var mit första riktiga spel. jag haf kul hela tiden så jag är nof fast i det här nu :P

var lite jobbit i början inna mina ben kom upp i varv XD

wille
Newbee
Newbee
Posts: 9
Joined: 14 May 2007, 16:34

Post by wille » 25 Sep 2007, 17:04

trojans ställer alltid upp som köttmur om jämtarna skulle behöva oss
hot dog for president i republiken jämtland
tack för lånet av tystnad vid flankningen av fi basen , han fick helt klart den snyggaste killen/fritagning den dagen

tack till fi för härliga stunder o duster med er ,speciellt lördags natttens fritagnings försök ni va grymma

mvh wille trojan 1

Tystnad

Post by Tystnad » 25 Sep 2007, 18:54

Skulle tro att jag talar för hela jämtlandskontingenten när jag säger att det var ett grymt roligt spel. Varierade uppgifter, bra motstånd och galet bra lag bådar ju för något gott. En av mina absoluta höjdpunkter är nog självmordsstormningen med trojans uppför berget, helt klart våldsamt roligt att skrikandes kuta fem man upp mot en överlägsen styrka, för att sedan "bara" förlora tre. :D

Jag kommer definitivt att dyka upp på både OPCR3 och B6, förhoppningsvis lite mer överkittad nästa gång!

Stor eloge till Majk och grabbarna för ett väl utfört arbete, allt kändes som att det flöt på bra, god information och inte en lugn stund.

Även nöjd med kvalitéen på de andra spelarna, då det inte fanns något fusk vad jag märkte av, samt att alla höll humöret uppe och spelade bra som satan. Grymt kul att spela med/mot Spof också, och inte bara se honom som en frontfigur för berget-events. Eller vad sägs om 5-manna rushen mot huvudvägen till militiabasen? :P

User avatar
meathead
Berget Trustee
Berget Trustee
Posts: 221
Joined: 15 May 2007, 14:02
Location: Fr?s?n

Post by meathead » 27 Sep 2007, 22:40

wille wrote:trojans ställer alltid upp som köttmur om jämtarna skulle behöva oss
hot dog for president i republiken jämtland
tack för lånet av tystnad vid flankningen av fi basen , han fick helt klart den snyggaste killen/fritagning den dagen

tack till fi för härliga stunder o duster med er ,speciellt lördags natttens fritagnings försök ni va grymma

mvh wille trojan 1
man bugar och bockar och antar nomineringen till president av republiken. Trojans är alltid välkomna till jämtland för spel. Om ni kommer på B6 och Acrtic Light så ses vi och jag har gärna med mig er på min/vår sida!
OPCR 2,3 / B5, B6,B7
B8 - Not playing

matrox89
Private
Private
Posts: 11
Joined: 28 May 2007, 14:20

Post by matrox89 » 30 Sep 2007, 23:06

vill bara hälsa från Stockholm White Wolves att vi hade det jätetrevligt:) även om det var jag som blev träfad enhel del hehe

vill defenetivt åka upp på vinterspelet ska kolla med mina grabbar vad dom tycker men ajg skall komma upp ialalfal:)

MvH Robin Jonsson Aka Bumbelbee :D :D :D

Post Reply