Vilka kommer ??

Survivalgame 2007
Post Reply
mr.mandrake

Vilka kommer ??

Post by mr.mandrake » 19 Sep 2007, 10:04

Håller som bäst på att sammanställa en lista över dem som kommer och inte.
Så den här tråden kommer uppdateras fram till fredag.
Det har framkommit att någon har anmält Ramvik. Deras lagledare Skimutis kommer inte, och när det gäller de andra från Ramvik är det för mig osäkert.

Jag vill därför att någon ur följande lag/spelare meddelar mig via PM eller msn, om ni kommer eller inte. Ange gärna en tid när ni anländer till spelområdet, och hur många ur varje lag som kommer. Hör av er fortast möjligt så jag kan sammanställa en preliminär lista och dela in er i grupper:

- KM
- [SPNZ]
- Ramvik
- HCR
- Hemsö
- RRP
- uK - gotgame.se
- ZoltanZio - G.B.M

Jag kommer att försöka hålla lagen så intakta som möjligt då jag tror att samspelet kommer ha stor betydelse.
Jag söker även 2-3 plutons/gruppbefäl. Tidigare erfarenhet att leda är önskvärt men inget krav. Det viktiga är att ni känner er peppade. Som tidigare hör av er via PM/msn om ni är intresserade.
Till sist vill jag bara tillägga att det var minusgrader i Härnösand inatt, så ta med rejäla kläder och en bra sovsäck.

EDIT 20/9: Skimutis har meddelat att ingen från Ramvik, som han vet, ska spela.

mr.mandrake

Post by mr.mandrake » 20 Sep 2007, 14:47

Jag kommer att anlända till HQ vid 11-tiden.

Tog igår en 5-timmars promenad och rekade hela området mellan Vårdkasen och Specksta-berget. :)

EDIT: Guerillans HQ/sovplats är flyttad enligt arr. så fråga vid incheckning så kan de lotsa er vidare. Spelet styrs mycket av antalet deltagare så smärre ändringar har skett i spelets upplägg/scenario. Men jag kan lova er att det kommer bli minst lika bra. :)

Post Reply