Transport (door Nederland)

Topics and things concerning this game.
Post Reply
WhiteAce

Transport (door Nederland)

Post by WhiteAce » 22 Sep 2006, 10:24

Eerder dan ik zelf verwacht had, heb ik een antwoord.

Het transport van de AEG's is gegarandeerd indien we met een bus zullen gaan! door Nederland in elk geval. Duitsland is nog onbekend.

Voor alle geïnterresseerden is het mogelijk om een ontheffing te krijgen. Dit houdt in dat we voor de doorvoer van onze AEG's een ontheffing krijgen. De ontheffing kost € 50,- ivm diverse administratieve handelingen bij Justitie. Deze kosten zijn voor elk individueel transport. Dat wil zeggen. Als er in 1 bus 100 replica's worden vervoerd is er slechts 1 ontheffing nodig.

Ieder los individu moet dus ook zjin eigen ontheffing aanvragen. Een copy daarvan kun je bij mij aanvragen: netherlands@berget-events.com

Dit gaat dus over een busreis.
Voor een vliegreis steekt het iets anders in elkaar, alhoewel dezelfde ontheffing gebruikt moet worden.

Zaak is dat er tijdens het gehele traject van opslag tot Berget, een begeleider is voor alle replica's. Zowel bij bus- als vliegreis.
Ik stel voor dat we, tegen de tijd van het evenement, hiervoor een 'verzamelplaats' gaan creëren waar iedere deelnemer al zijn replica's naar toe zal gaan brengen om daar te worden opgeslagen. (Zorg zelf voor een degelijk slot op je tassen/koffers)
Vandaar uit begint dan ook de reis.

Graag zou ik dus ook in contact komen met mensen die zich willen laten misbruiken als begeleider van de replica's, iets van 4 of 5 mensen is voldoende. Deze mensen worden (later) gevraagd een formulier in te vullen met hun persoonsgegevens, welke bij het ministerie van justitie zal worden na gekeken. Deze personen worden dus gescreend ter goedkeuring voor de begeleiding.
Weet je dus van jezelf, dat je een twijfelachtige achtergrond hebt... niet opgeven aub.

Later meer nieuws, graag uw reacties.

WhiteAce

Post by WhiteAce » 25 Sep 2006, 11:50

Voor vervoer van uw AEG's is het mss verstndig om dit in een afsluitbare (verzegelbare) kist te doen.
Ik kan nu kisten aankomen die deze opties hebben.
Afmetingen:100cm x 80cm x 28cm voorzien van dubbele draaggrepen aan beide zijde en 2 sluitingen aan de voorzijde die kunnen worden afgesloten d.m.v hangslot of verzegeling. Kosten € 50,- per stuk.

Guest

Post by Guest » 27 Oct 2006, 18:49

hoe zit het met het vliegtuig ??? gaat dat nog lukken ???

WhiteAce

Post by WhiteAce » 27 Oct 2006, 19:56

Vliegtuig gaat niet lukken. De kosten bedrage nu al zo'n € 350,- pp en dan moet de bagage nog betaald worden... Ook moet je dan nog vanaf de luchtehaven naar Härnösand, hetgeen ook weer geld kost.
Andere optie was een charter huren... kosten: € 70.000,- ook geen optie dus.

De bus is een lange reis, besef ik, maar zeker de goedkoopste. Laatste antwoord daarop, plaats ik later nog, maar de totaal prijs zal niet hoger komen dan € 230,- pp

Gerard

Post by Gerard » 16 Nov 2006, 12:34

Whiteace, heb jij ook contact gehad met de andere Nederlandse deelnemers die in de lijst staan?

WhiteAce

Post by WhiteAce » 16 Nov 2006, 14:37

Hoi Gerard,

Met een aantal wel, maar een aantal ook niet. Zodra ik meer duidelijkheid heb over het transport door Duitsland, ga ik ook met hen contact opnemen.

FW200

Post by FW200 » 26 Nov 2006, 23:04

Nog nieuws? Zowel over bus als vervoer door Duitsland?

Forze

Post by Forze » 17 Jan 2007, 23:42

50+ spelers uit nederland & belgie, dus er moet normaal genoeg volk zijn om een bus te vullen!

WhiteAce

Post by WhiteAce » 17 Jan 2007, 23:49

Echt waar???
Ik heb ze nog niet geteld, ben net pas weer thuis...

Wow!!!

FW200

Post by FW200 » 18 Jan 2007, 01:01

37 van Nederland, 18 van België (niet zelf geteld)

*Edit by WhiteAce*

Post Reply