DPM lag til Berget 5.

Topics and things concerning this game.
Post Reply
Tiger_1

DPM lag til Berget 5.

Post by Tiger_1 » 27 Sep 2006, 15:37

Hvem har lyst til å spille på et komplett utstyrt britisk lag?
Kravet som stilles til dette laget er: DPM (skog) uniform, britisk bæreutrusting av noe slag (bodyarmour er et pluss, men ikke et krav), Britisk hjelm eller feltlue/boonie, et av de britiske våpnene. Det vil si: L85a1/a2(G&G), L85a2 (STAR), L86a2(STAR), L85a2 (ICS) FN Minimi Para (M249) (CA, Star, TOP), L96a1 Sniperrifle (Tanaka eller APS2), I tillegg AG36 granatkaster til L85 (STAR). Bowman headsett og radio er et pluss ;)

Et britisk geværlag er organisert sånn:
First fire team:
1 mann med L85a2 (lagfører)
1 mann med L85a2 med AG36
1 mann med L86a2
1 mann med M249 Para

Second Fireteam:
Er organisert likt, bare at NK lag er mannen med ren L85a2.

Så 2 av hvert i grunn ;)

I tillegg kan det jo være aktuelt å legge til et sniperteam eller noe, Da trenger vi en mann med L96 pluss en spotter med et eller annet av de andre våpnene. Evt bytte ut den ene L86'en i laget med en L96 (hvis noen har en som funker).

Jeg hadde satt pris på om vi fikk til denne fordeling av våpen, men selvsagt er det mye å be om.
Dere som vil være med på dette, kontakt meg på PM her eller på airsoftguns. Vi vil jo trenge en Medic, en lagfører, og sambandsmann som de viktige rollene innad i laget. Jeg er i grunn villig til å dekke enten rollen som lagfører, eller som en av MG skytterne. Hvis jeg blir lagfører (avgjøres ut i fra folks erfaring og evt vilje til å gjøre jobben), så vil jeg har en M249 Para til utlån.

Er selvsagt langt frem, men billettene går unna, så vi bør få dette på plass rimlig snart :)


DPM LAG
First Fireteam:
1. tok (L86a2/L96)
2. Tiger_1 (M249/L85a2)
3. Delamorte (L85a2)
4. SierraSierra (L86a2)

Jeg kommer til å oppdatere denne fortløpende. Satser på 10 mann så langt, et sniperteam og et geværlag. Gi meg beskjed når dere har meldt dere på, slik at vi kan få dere opp som "påmeldt" til spillet. Så langt er navnene satt opp uten tanke på roller eller internfordeling i laget.
Last edited by Tiger_1 on 01 Nov 2006, 17:34, edited 4 times in total.

tok

Post by tok » 27 Sep 2006, 19:36

Melder meg til tjeneste:

med l86 eller l96

tar gjerne en av rollene du du frem hever

sierrasierra

Post by sierrasierra » 24 Oct 2006, 16:07

Er klar jeg, L86 8)

Tiger_1

Post by Tiger_1 » 27 Oct 2006, 11:52

Har da blitt klart at vi neppe kan bruke forbundets Zodiac radioer på spillet, siden disse kollidere med svenske kanaler. Så da er det vel i grunn Cobra til interncoms, pluss da evt en radio leid fra svenskene? Spørs selvsagt hvordan vi får fordelt alle kanalene. Og selvsagt hvor stor den norske styrken blir.

Post Reply